Tudatos szembenézés a halállal - Steinmüller Csilla Magdolna

"Hitem szerint mindannyian valamilyen céllal születtünk a Föld nevű bolygóra. Vállalt feladataink, melyeket meg kell oldanunk, át kell élnünk, életünk első percétől kezdve ebbe az irányba terelgetnek bennünket. Mi pedig, nem figyelünk a jelekre. Nem tudatosan éljük életünket, az események pedig egyre nagyobb nyomással jönnek szembe, próbálnak irányítani.

Egész eddigi életemre visszatekintve, a megélt tapasztalatok sodortak engem is ebbe az irányba. Akkor, amikor megtörténtek az események, igazán nem is láttam át jelentőségüket. Ma már, tudatosan szemlélve döbbentem rá, hogy minden értem történt.

Megadatott a lehetőség, hogy vállaljam jelenlegi életcélomat."

ELOLVASOM





Kiadó: FARKAS IMRE LŐRINC KÖNYVKIADÓ
Oldalak száma: 115
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2000