Váltsd valóra legvadabb álmaidat! - Penelope Pauley - Thomas Pauley

Apa és lánya osztja meg velünk a történetét. A könyvben kifejtett egyszerű módszer annyira hatékony, hogy a családot a második csődből lendítette át egy gazdag és boldog életbe... gyakorlatilag egyik napról a másikra.

Mivel érhetsz el sikert?
Hogyan lehetsz milliomos?
Miként növekedhet hirtelen, nagymértékben és tartósan a bevételed?
Miért van az, hogy a túl sok erőfeszítés pont fordítva sül el?

"Valójában minden az Univerzumtól, Istentől származik. Épp ezért kell az Univerzum Törvényei szerint gondolkodni és intézni ügyeinket, ha anyagi sikerre vágyunk. Nem az állandó, kemény munka a gazdagság és boldogság titka. Én egész életemben sokat és keményen dolgoztam, és kétszer mentem csődbe. Mások alig dolgoznak, mégis életük végéig élvezhetik tevékenységük gyümölcsét. Amikor megtanultam ezt az egyszerű titkot és azt, miként alkalmazzam, az életem örökre megváltozott." - Thomas Pauley

ELOLVASOM

Kiadó: ÉDESVÍZ KIADÓ
Oldalak száma: 194
ISBN: 9789635289790
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2008