Az egészségügyi maffia - Ghislaine Lanctot

Hogyan ússzuk meg élve, s hogyan szerezzük vissza egészségünket és jólétünket

Álmom megvalósítása érdekében orvosi egyetemen tanultam. Sok éven át meg voltam róla győződve, hogy a helyes úton járok. A valóság azonban valami egészen más volt. A gondolatok, illetve az érzelmek és érzések, e két láthatatlan és érinthetetlen ellenfél, folyamatosan nyomasztottak tudományos munkám végzése során. Így aztán új utakra tértem, az alternatív orvoslás és a természetes gyógymódok felé, amelyek másfajta megoldásokat kínálnak az általános egészség eléréséhez. Elindultam, sok országot felkerestem, hogy ezeket a módszereket kutassam, s felfedeztem mindazokat az előnyöket, amelyeket ezek kínálnak.

ELOLVASOM





Kiadó: EZ VAN KIADÓ
Oldalak száma: 270
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 470 gr
ISBN: 9799632140215
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2010